Sign in to follow this  
Ms.Macho

I'll Make Sigs! (closed While I Catch Up..no More Requests Please!)

Recommended Posts

yeah, i can make sigs. i dont have much time to do them so you might need to wait a bit but yeah.

I'll only take 5 requests at a time please... the title will tell you when its open =P oh and i can make avvies too, but i dont have any examples at the moment =]

form:

Big Text:

Little Text:

pictures:

Style:

colors:

anything else?:

avatar form:

pictures:

colors:

matching the banner?:

anything else?:

here's some examples!

STYLE ONE

cfbe45ef.png

879b0432.jpg

STYLE TWO

f3506a21.png

STYLE THREE (no texture)

felixsig123.png

STYLE FOUR

krissig11111.jpg

so yeah, order awayyy!! =P

Edited by Ms.Macho

Share this post


Link to post
Share on other sites

I would like to have a picture made. Let me just gather the photos together. I am not picky about anything in regards of color. But the name I would like is Slinky, little text is: ..You Are The Reason I Smile..

http://www.flickr.com/photos/18121939@N04/...57606257696815/

You can use all or which ever. I really liked the first style but it is truly up to you, you are the artist :)

I can't figure out how to post the pictures on here :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh! I would love one too!

Here's a couple links...this is Avery(LastLookMister) --

http://i104.photobucket.com/albums/m173/haygirl_01/011-1.jpg

http://i104.photobucket.com/albums/m173/haygirl_01/018-1.jpg

http://i104.photobucket.com/albums/m173/haygirl_01/010-1.jpg

http://i104.photobucket.com/albums/m173/ha...nyPics019-1.jpg

http://i104.photobucket.com/albums/m173/haygirl_01/008-1.jpg

Okay...so that's more than a couple. I lost my dear friend and partner, Avery, about a month ago to colic. I don't really have any specifics that I want...I really like style one. But am really open to whatever you think would look best. Feel free to pick which images you want(or don't want) to use. Thanks a million!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

OH id loove one

Big Text: Indestructible

Little Text: Your everything I always wanted

pictures:Indy_by_Indestructible98.jpg

Black_and_White_by_Indestructible98.jpg

In_the_sunlight_by_Indestructible98.jpg

Style: 2

colors: Skye blue and Hunter green

anything else A picture of a pretty heart somewhere [Jump]

avatar form:

Same as above

Share this post


Link to post
Share on other sites

mmk so

sandance kid-

your pics were hard to work with soo this is the best i could come up with, hope you like it!

and sorry about avery..i'm sure she's happy in horsey heaven though ;]

088178b3.png

http://i98.photobucket.com/albums/l274/zan...ys/088178b3.png

and -stillraining-

LOVE your horse =]

37488aaa.jpg

http://i98.photobucket.com/albums/l274/zan...ys/37488aaa.jpg

i did it kinda quick cuz i have lots to do.. lol.. xD

Share this post


Link to post
Share on other sites

WOW you do GREAT WORK! I would love a banner for my signature!

You can either do one for each horse, or one that has both.

Big Text: Paladin

Little Text: My best friend

Style: 1,2, or 3

Colors: Light blue and green

or

Big Text: Navajo Wind

Little Text: My teacher

Style: 1,2, or 3

Colors: Royal blue and light blue

or

Big Text: Pal and Wind

Little Text: My Boys

Style: 1,2, or 3

Colors: Blues and green

This is Paladin aka Pal

0042.jpg

0062.jpg

Paladin3.jpg

This is Navajo Wind aka Wind

Wind.jpg

Wind2.jpg

0073.jpg

0052.jpg

THANKS!

Share this post


Link to post
Share on other sites

eeeep

i'll get to work on these guys.. prolly not till wednesday though.. cuz thats the next time i can really come on..

so yeah, could i not get any more requests until then please??

thanks!!

lol, i wasnt expecting this many people haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
eeeep

i'll get to work on these guys.. prolly not till wednesday though.. cuz thats the next time i can really come on..

so yeah, could i not get any more requests until then please??

thanks!!

lol, i wasnt expecting this many people haha

no problem, take your time!

Share this post


Link to post
Share on other sites
eeeep

i'll get to work on these guys.. prolly not till wednesday though.. cuz thats the next time i can really come on..

so yeah, could i not get any more requests until then please??

thanks!!

lol, i wasnt expecting this many people haha

Hehe

Sorry! Didn't mean to overwhelm you!

I'm in no hurry!

[Jump]

Share this post


Link to post
Share on other sites

Big Text: Laska

Little Text: none

Style: Whatever you think

colors: Whatever you think...

anything else:

http://i255.photobucket.com/albums/hh155/p...k/111111111.jpg

http://i255.photobucket.com/albums/hh155/p...0Work/11111.jpg

Big Text: Roxi

Little Text: none

Style: Whatever you think

colors: Whatever you think...

anything else:

http://i255.photobucket.com/albums/hh155/p...odakFugi588.jpg

http://i255.photobucket.com/albums/hh155/p...dakFugi1528.jpg

http://i255.photobucket.com/albums/hh155/p...ng/DSCF4226.jpg

Big Text: My life

Little Text: none

Style: Whatever you think

colors: Whatever you think...

anything else:

http://i255.photobucket.com/albums/hh155/p...hy/100_1746.jpg

http://i255.photobucket.com/albums/hh155/p...odakFugi301.jpg

http://i255.photobucket.com/albums/hh155/p...tieKodak142.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

form:

Big Text: Black

Little Text: " I couldnt ask for a better Freind..."

Style: whatever

colors: whatever

anything else?:

Is it possible for you to sorta take a picture of him running, and make it seem he is

running towards a sunset or something with one of the pictures of him and me faded?

OR YOU CAN, CHOOSE LOL SORRY.....

*You can Pic the pic(s)*

Black Running

100_0756.jpg

100_0757.jpg

Black and Me

100_0849.jpg

100_0617-1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh I would love one!! They look AMAZING!!

Big Text: C.P.

Little Text: "Catch a falling star and put it in your pocket never let it fade away"

pictures: at the bottom

Style: 1

colors: lavender/ purple or anything that looks good really (dosent have to be purple)

anything else?:

Pictures for the first one...

102_8973.jpg

102_8965.jpg

or

102_8960.jpg

Big Text: Kaylee

Little Text: "I'm going to show him what a little girls made of

Gunpowder and lead"

pictures:on the bottom

Style: 1

colors: pink or whatever looks good

anything else?: i dont think so

Pictures for the 2nd one =]

100b00802.jpg

Bestcolor.gif

100_02663.jpg

avatar form:1

pictures:

102_8970.jpg

colors: anything that looks good

matching the banner?: yes if you would like, you can change it up a bit if you want

anything else?: Can you have it say- Kyra

Thanks a bunch in advance!!!

Kyra

Share this post


Link to post
Share on other sites

I would love one too if you get the time. No hurry. =] I think I'd like Style 2 unless you think something else would look better-color doesnt matter. Id like it to say "Why live on the edge when you can jump off?" with Tres (my horses name) on there somewhere if possible. Id like the first picture to be included and then either of the second two. Thanks! [Jump]

horseheavenstablesshow7-190082-2.jpg

July182.jpg

July18.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thank you so much! I love it! :D Can you make another one for me as well? It'd be with a different horse though.

lol sure, once i get all these other ones done...

xD

i'm gonna be busy tonight!! lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

chinoisneat-

d026a0ee.png

http://i98.photobucket.com/albums/l274/zan...ys/d026a0ee.png

horsecrazygirl-

5f9a1066.png

http://i98.photobucket.com/albums/l274/zan...ys/5f9a1066.png

indestructible-

c854b5d1.png

http://i98.photobucket.com/albums/l274/zan...ys/c854b5d1.png

5daa63c3.png

http://i98.photobucket.com/albums/l274/zan...ys/5daa63c3.png

i might get another done, but i doubt it, its storming here....kinda bad, and i'll prolly shut teh computer off ;]

hope you all like them!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey! i really like these things you make. i'd love one, but if you've already got too many don't worry bout it, and there's no rush at all. :)

i'll provide pictures of both of my horses, and you can decide if you use one, or the other, or both. whichever is easiest or will look best. the paint is named Leo and the bay is named Etta.

form:

Big Text: Etta and/or Leo

Little Text: you're all there is to me

pictures: see below

Style: i really like one and two, but all the others are real cool too and if there's something else that is easier/you think will look better, go ahead! like i said, i'm not picky.

colors: you choose

anything else?:

avatar form:

pictures: see below

colors: you choose

matching the banner?: yeah :)

anything else?:hmm...not that i can think of...

here's a bunch of pics, take your pick :)

4caa59a9.jpg

241911ce.jpg

075.jpg

032-1.jpg

022-1.jpg

043-1.jpg

025.jpg

englishshow.jpg

S5000189.jpg

S5000187.jpg

Edited by mygoldfish

Share this post


Link to post
Share on other sites

I would LOVE one of these! If you could just use these two pics that would be great! I would like the lettering in a dark pink and the cursive font would be great. Blend the background however you want, just no starry stuff! And I would love for it to say "Its not the ribbon but the ride behind it. -All Apologies" and then underneath that, I would love for it to say my name in the same color, but just bold font.

Thanks sooo much!

alldone.jpg

n642615222_2982115_7709.jpg

Erin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this